By: Natasha Mohammad Anuar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 1-Jan-2010 07:03 Email | Share | Bookmark
It's white, It's black

Eh... dah macam lagu Micheal Jackson lah pulak..hehehe.. baju kepunyaan kakak ipar tasha.. baju nie actually nak dipakai pada majlis kahwin minggu depan nie (9/1/10). Tema dia hitam putih.. ok ke tema kahwin hitam putih tu?Tasha rasa pelik je.. tak tahulah pengantin ni.. tema pun hitam putih.. so yang kitaorang nie dok lah pikir... laim macam je bunyi ye... orang kata WARNA SELAMAT.. mana tak SELAMAT ye.. warna yang tak memerlukan kita pecah kepala... nak pakai jubah hitam boleh..nk pakai jubah putih pun boleh.. confirm ikut TEMA HITAM PUTIH..hehehe tapi kalau yang datang tu dah pakai baju hitam je semua..dah macam kenduri kematian lah pulak nengok ye... tapi kalau yang datang tu pakai putih je semua ...dah macam kenduri orang nak pergi haji.... ish..ish..ish.. belasah ajelah labu... asalkan SELAMAT......



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net